Lizbon'u da Gezmedik Demeyiz Artık
Herkese merhaba,
Bu sefer ki yazımızda sizlere harika bir şehir olan ama çok fazla da gezecek günümün olmadığı Lizbon'dan bahsedeceğim. Aslında bayadır gitmek istiyordum, planım vardı ama bir türlü kesinleştiremedik. Neyse sonunda arkadaşa söyledim, koş koş hadi gidelim dedim. Bileti aldık bekle bizi Lizbon dedik. Ama arkadaşın başka işi olduğu için ayrı gitmemiz gerekiyordu.
Tarih 15 Ekim 2021, akşam işten çıktım saat 18.00'da ve 19.45'te kalkacak otobüse hazırlanmak için eve geçtim. Eşyalarımı hazırlamaya başladım ama neler alsam neler götürsem bilemedim. Çok kararsız kalmıştım, normalde bu kadar kararsız kalmazdım, minimum düzeyde eşya alırdım ki rahatça gezebileyim. Sonra bir sürü eşya alıp kamp çantama doldurdum.
Veeeee artık Lizbon'a gitmeye hazırdım. Evden çıktım, yaptığım poğaçalarımı da yanıma alarak, hatta durun şuraya fotosunu da iliştireyim.
Çünkü orada aç kalmak istemedim, nereye gittiğimi ne yiyeceğimi bilemedim. Hazırlıklı olmayı severim genelde. Ne kadar kendinden bahseden bir BEY. Sonrasında arkadaşla kısa bir yürüyüşten sonra terminale vardık, erkenden vardık beş on dakika filan vardı otobüsün gelmesine. Ucuz diye Flixbus ile yolculuk edecektik. Nerede ucuz orada ben. Otobüse bindik koltuk seçimine 3 euro vermek istemediğimiz için serbest koltukları tercih edecektik. Ama sorun şu ki yeşil renkli koltuk yoktu maalesef. Biz de öyle ortalarda bir yerlere oturduk. Daha sonra farkettim ki ışıkların orada üstte renk tablaları varmış. Allah'tan oturduğumuz yer yeşil renkliymiş de geri kalkıp uğraşmadık. Sonra yolculuk başladı, arkadaşla beraber oturuyorduk. Önümüzdeki yerde boştu daha sonrasında ikimiz içinde rahat etmek için ön tarafa geçtim. Abimden çaldığım Exxen (REKLAMLAR - Keşke para da verseler bunun için bana ama Euro olarak) ile dizi izlemeye koyuldum.
Saat 23 civarında da Lizbon Oriente terminaline iniş yaptık. Oradan direkt metro istasyonuna geçtik. Lizbon'da 3 tane ana metro hattı varmış, farklı renklerle gösteriliyor bunlar. Normalde kırmızı hattı kullansak sadece yeterliydi ama arkadaş diğer hatta bekliyormuş bizi o yüzden aktarma ile uğraştık bir yığın. Allah'ım bir maç gibi bir şey vardı, ne kalabalıktı, yara yara girdik metroya. İki durak sonrada inecektik değmezdi bence ama işte neyse bindik bir kere. Metrodan indik yukarı çıktık ama yanlış taraftan çıkınca diğer çıkışa doğru yürümeye başladık çünkü arkadaş orada bekliyormuş. Dırım dırım buluştuk onunla. Sonra eve doğru yürüdük, Lizbon Ankara gibi biraz yokuşlu filan resmen 3 boyutlu :DD
Eve vardık 12 gibiydi ev sahibesinden birisi açtı kapıyı sonra uyumaya gitti, bizim arkadaş bize evi gösterdi kısaca yatakları lavaboyu mutfağı filan. Odaları seçmek için taş kağıt makas oynadık. Bana iyi oda denk geldi ama garip bir durum vardı. Şöyle eğer benim odada diğer kız arkadaş kalırsa iki kız arasında kalacak gibiydim, arkadaş bundan bahsediyor sanmıştım ama değilmiş bunu gece anladım. Benim kaldığım yerin sağında ve solunda iki kapı vardı, iki tarafta da başkaları kalıyormuş. O yüzden demiş kalmak istiyor musun diye :D AHAHAHAHAH :D
15 Ekim 2021 tarihininde sonuna geldik, ertesi gün yaşadığım Lizbon macerası çok yakında sizlerle.
Sevgiyle
Sağlıcakla,
Mutlulukla,
Kalın.
En sevdiğiniz yazar BEY.
Yorumlar
Yorum Gönder