Lizbon'u da Gezmedik Demeyiz Artık
Herkese merhaba, Bu sefer ki yazımızda sizlere harika bir şehir olan ama çok fazla da gezecek günümün olmadığı Lizbon'dan bahsedeceğim. Aslında bayadır gitmek istiyordum, planım vardı ama bir türlü kesinleştiremedik. Neyse sonunda arkadaşa söyledim, koş koş hadi gidelim dedim. Bileti aldık bekle bizi Lizbon dedik. Ama arkadaşın başka işi olduğu için ayrı gitmemiz gerekiyordu. Tarih 15 Ekim 2021, akşam işten çıktım saat 18.00'da ve 19.45'te kalkacak otobüse hazırlanmak için eve geçtim. Eşyalarımı hazırlamaya başladım ama neler alsam neler götürsem bilemedim. Çok kararsız kalmıştım, normalde bu kadar kararsız kalmazdım, minimum düzeyde eşya alırdım ki rahatça gezebileyim. Sonra bir sürü eşya alıp kamp çantama doldurdum. Veeeee artık Lizbon'a gitmeye hazırdım. Evden çıktım, yaptığım poğaçalarımı da yanıma alarak, hatta durun şuraya fotosunu da iliştireyim. Çünkü orada aç kalmak istemedim, nereye gittiğimi ne yiyeceğimi bilemedim. Hazırlıklı olmayı severim genelde. Ne k...