Proje İçin Sayılı Günler
Herkese merhaba,
Bu yazımda sizlere uzun zamandır anlatmadığım ve bir sürü biriken şeylerden bahsedeceğim. Bunlara sebep olan durum ise projemin son bulacak olması ve benim ne yapacağımıza daha karar vermemiş olmam.
Nisan 30'da projem son bulacak ve daha sonrasında ne yapacağım emin değilim. Aklımda bir kaç yol var ama hepsinin elbette artıları eksileri var, ve şu an hangisinin artısı hangisinin eksisi daha önemli bir türlü karar veremiyorum. Bu durumları sizlere anlatmak isterdim ama ne gerek benim endişelerimi dinleminize. Buraya size öyle eğlenceli şeyleri anlatmaya gelmişken bu da nereden çıktı dediğinizi belki duyar gibiyim. Hayat zor, aslında kolay ama bunu biz zorlaştırıyoruz. Önümüze engeller koyup duruyoruz. Bunu gerçekten biz yapıyoruz ama başkası değil. Asıl kaynağı biziz, mesela diyelim ki önümdeki yollardan A yolunu seçtim, önüme çıkan engelleri ben belirlemiş oluyorum. Hadi diyelim B yolunu seçtim yine aynı şekilde oluşacak engeller veya zorluklar benim yüzümden oluşmuş olacak. İki ucu b*klu değnek dedikleri durum anlayacağınız.
Ben bazen bir yerlere itilmeyi seviyorum, sorumluluk almamış oluyor gibi hissediyorum. Ama her şeyi yine ben seçiyorum orası ayrı ama bu yükümü hafifletmiş gibi oluyor.
Bu arada diğer mevzuda şey hayatımdaki her şeyin yarım oluşu. Buna o kadar çok örnek verebilirim ki ama en başlıcalarından başlayayım. İngilizcem mesela yarım yamalak, tamam konuşur ederim belki hayatta da kalırım ama tam değil yarım anlayacağınız. Akademik hayat desen o da öyle 4. sınıfta bölümü bırakıp yaban ellere geldim. (Geri dönmeyi düşünmüyorum da) Her şey bu kadar pahalı iken dönmek, çılgınlık. Allah'ım büyük konuşmak gibi olmasın ama düşüncem bu yönde. Daha sonra sevgim, en önemli şeylerden birisi yarım olur mu? Oluyormuş, çünkü benden bahsediyoruz, her şeyi yarım olan adam. Sanatsal yönü yarım, biraz piyano biaz gitar çalar,biraz resim biraz dans eder. Ama sorun bakalım hangisini tam olarak adam gibi yapabilir. Şu an şey düşündüm, kaligrafi. Ama bunun da ustası gibi değilim, ama belki böyle iyidir. Her şeyden birazcık tatmak. Ama asıl soruyu yeni paragrafın başlangıcı olarak yazacağım hazırsanız.
Her şeyden biraz mı, bir şeyden hep mi?
Hadi gruplara ayrılıp bu konu hakkında münakaşa yapalım. Kavga edelim, saç baş girişelim. Sonuçta insanız, bunların hepsi acayip sevdiğimiz şeylerden bazılarıdır.
Ne boş yaptım(!) be. Neyse içim eccuk rahatladı. Bunu yayınlamasam mı diye düşündüm yazarken taslak olarak ben de kalsın diye düşündüm ama sonra dedim o kadar yazdık. Gönder gitsin, sanki ne zaten okuyan kimseler de yok sanırsam ( ben bir yerde paylaşmadıkça). Sen güzel kardeşim eğer bunu okursan bul beni sana Portekiz'de poğaça vereyim :D
Hadi esenlikle, sağlıcakla kalın :D
Bir Gariban BEY...
Yorumlar
Yorum Gönder